8 Kasım 2011 Salı

Yine, Yeni Bir Çaba

10 - Draw your hand or hands (or someone elses if you like)
9 - Draw a bit of �organized chaos� - your messy desk, your table stacked with books, etc.
8 - Draw your watch or other piece of jewelry
7 - Draw a bottle, jar or tin from the kitchen
6 - Draw your favorite well-loved object � or a childhood toy
5 - Draw your bed
4 - Draw your mug or cup
3 - Purses, Wallets or Bags
2 - Draw a desk lamp or other lamp
1 - Draw a shoe
...
Evvet, burdan görüp keşfettim bunu. Ve hoşuma gitti. Benim gibi yarım yamalak birşeyler çizen için güzel olabilir aslında. Alıştırma gibilerinden çizmeyi düşünüyorum bende.
Tamı tamına 225 şey var bu listede. 2005te yayınlanmış. Sizi bilmem ama ben böyle eski şeyleri keşfetmekten hoşlanıyorum. Deneyeceğim artık ben ne kadar yapabilirim bilemem ama...
Umarım güzel birşeylerin başlangıcı olur. Listeye ise burdan ulaşabilirsiniz. İnternetin güzelliği her şey bir tık uzağınızda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder