8 Kasım 2011 Salı

Sinirliyim, Atarlıyım, Birazda Ergenim Burada, Okumadan Önce Söyliyim

Kıskançlıkta değil bu. Ama bana alınmıyorken ona alınıyor oluşu sinirimi çok bozuyor. Onun ihtiyaçları söylediği an karşılanırken benimkilerin yapılmamak üzere ertelenmesi?? Mantıkla mı allaaasen

Kuaför Meselesi
Anneme kuaföre gitmek istediğimi, artık resmen gerektiğini dile getirmeme rağmen "Tamam kızım gideriz" dedi. O (Kraliçe diyelim) gitti söyledi "Hadi kızım gidelim" Anında gidildi kuaföre. Dönüldüğünde kıyafet alışverişide yapılmıştı. Süperdi yani (!) Geldi "Ayy bak bunu aldım. Valla çok beğendim." benzeri muhabbetlere girdi bana. Bende "Heeee. Güzelmiş" diye yamuk ağızla cevapladım Kraliçe hazretlerini.
Bir gün çıktık öyle. Anneme "Çıkıyoruz, kuaförede gitsek bari" dedim. "İyi fikir, tamam" dedi. Kuaföre gidicez benim ihtiyacımda karşılanacak sözde. İşte alışverişimizi yaptık. "Nereye şimdi" dedim. "Ee, babanın yanına, daireye gidiyoruz" dedi. Bende en iğneleyeninden bi kahkaha patlattım, "iyi peki" dedim. -E babamla kuaföre nasıl gidicez?

O Gidicek Ama Meselesi
O okula gidicek, yatılı ya. Onun ihtiyaçları hep ilk sırada. Benimkileri sırada bile değil, nasıl oluyorsa. Erteleniyor işte. Her neyse; onunkiler anında karşılanıyor. Benimkiler yarın deniyor. Artık tam bir "Dünde yarın demiştin" modundayım. Onlarsa "Yapacaklarınızı Ertelemeyin Diye Bir Kitap Aldım Yarın Okurum" diyecek gibiler. O geliyor, gidiyor. Yine geliyor, gidiyor.. Benim ihtiyaçlarım hala ertelenmekte.

Kraliçe'nin Kredilerini Kullanıyorsun Meselesi
Kraliçe'nin klasik lafıdır "Ben çektim, sen sefasını sürüyosun" ve "Bana şükret" . (Harbidende düşündümde, Kraliçe takma ismi tam uydu kendilerine.)  En son Kraliçe'nin doğum gününde yaşadık bunu. Çok sinirimi bozdular. Diklendim bende. Durdu durdu. Parmağını salladı bana ve bugünü mahfedemiyceksin dercesine sesini yükseltti "Baak" dedi "Kraliçe'nin kredilerini kullanıyorsun, sinir etme beni". EE. Ben n'olucam? S*çarım ben böyle işe.

-Kimsenin kafasını şişirmek istememiştim aslında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder