14 Kasım 2011 Pazartesi

akıl 125 karış havada

‎2011-2012 öğrenci modası: Gömlek dışarıda, kravat cepte, ceket omuzda, kitap rulo şeklinde elde, akıl 125 karış havada, gönül ayran kıvamında.
Uyuya kaldım, dersaneye gidemedim. Zaten geçtiğimiz senelerde de sabah olan derslere hep geç kalıyordum. Millet beni ilk derste görünce "Vaays, Pikaçu burada beyler bayanlar!" diyor, o gün geç kalan olursa da "Pikaçu bile geldi sizin bu yaptığınız ayıpp!" denmesi bir klasikti. Babamı aradılar dersaneden, "Takip etmiyor saatleri, sabah derslerine öğlen geliyo bazen" demişler, bende "Dünde öğlenciler sabah bizimle derse girdiler yanlış program asıyorlar sonra suçlu biz oluyoruz."  deyince babam önceki yıllar için "Sus Pikaçu! Sabıkalısın sen bu konuda." dedi. Bende kaldım öyle.

Yeni Kitap Kokusu Bebeyim
TÜYAP'taydım. Şahane Hatalar (kitapla ilgili bi yazı) kitabını aldım. Uykusuz'un artık takvim posteri yokmuş! Ama millet şikayetçi yeni takvimlerden "Yurtta asamayız biz bunları" diye. Seneye yine çıkartırlar heralde. Neyse, o kalabalık falan o ortam müthiş. Cennet gibi (okumayı severim). Birde test kitaplarının falan olduğu bölüm var, orası hiç bana göre değil bunu belirtmem lazım.
Bir kitap fuarı şikayetçi insanlara göre değil. Yok şu bana çarptı, yok burası çok kalabalık, öh bu ne biçim sıra gibi muhabbetlere giricekseniz uzak durun. Gelemiyorsanız böyle şeylere ya 1-2 saatliğine sabredeceksiniz, ya da hiç gitmeyin kardeşim ya!

Uzak Dur Benden Kişisel Gelişim Kitabı
Bugün baktığım çoğu kitap kişisel gelişim kitabı çıktı (kapağına bakıpta hoşlandıklarım). Zaten "Kendi Kutup Yıldızını Bul" ve "Kendi Kutup Yıldızını Bul 2"ye yapıştım. Okuyup okutuyorum millete. Güzeller gerçi, hak ediyorlar bu yapışmayı ama :D Neyse canımcım.
"Eskisi Gibi Olamıyoruz Farkındasın Değil mi?"
Dedi. Sonra iş "Böyle olmaz"a gitti. Ah Gezenticim, bu ilişkinin geleceği yok gibii. Oha ya, çocuk bildiğin ayrıl benden falan diyor bana. E, napıyım ben şimdi? Ayrıl işte falan diyor ya. Ama farkında değil ki benim için ona geldiği kadar kolay değil.

Anlaşmalı Boşanıyorlar ya, Aynı Öyle
O istedi cicişlerim. "Unutma, ikimiz içinde en iyisi" dedi. Bende "Asıl unutmaman gereken bunu senin istemiş olman" dedim. Dönecek olursa beni bulamıycak bıraktığı yerde. Buraya yazıyorum, Gezenti diye biri yok artık- bir dahada olmayacak hayatımda.

ve yazının şarkısı.

2 yorum:

  1. bende hep ilk saate geç kalıyorum :D
    bırak ya o kadar da gurursuz değiliz değerimizi önceden bileceklerdi oyuncak değiliz sonuçta.aynı sakız iki kez çiğnenmez :D

    YanıtlaSil
  2. Tükürdüğünü yalamasın :D aynen aynen aynı sakız iki kere çiğnenmez :D

    YanıtlaSil