9 Kasım 2011 Çarşamba

Yarın ve Cuma Okullar Tatilmiş!

Radyoda geçen altyazıya göre yarın ve ondan sonraki gün tatil cicişler! -Cidden çok koydu bana Nicki yarın uyuyacak, bense tıpış tıpış okula gideceğim. 

okula gideceğim için yüz ifadem şöyle (+Nicki Minaj+Super Bass) olduğundan bu
gif uygundur. yüklenmedi iki saat zaten sinir oldum. bilgisayarımda dondu
sayesinde. ama yüklendi sonunda mutluyum arkideş


Bu arada Nicki'de dile geldi, "Nerden çıktı bu Nicki, ne alaka" dedi. Efendim şimdi ben o yazıyı yazarken bir yandan youtube'da Nicki Minaj - Super Bass şarkısı açıktı. Bir yandan da Nicki'yle konuşuyorduk. Şarkının klibinde de kaslı adamlar var. Bende düşündüm düşündüm, asdfghjkl diye random güldüm kendi kendime. Nicki'ye verdiğim cevapsa şöyle "Benimle ne alakası var deme ama kaslı erkekler görünce sen geldin aklıma o klibi birlikte izliyo olsaydık çok fena muhabbetini yapardık" dedim, güldüm. Oda güldü üstüne. O yüzden ismi Nicki oldu biricik arkadaşımın yani. Başka bi alakası yok, başka yerlere çekilmesin :D
-Çıkıcak mısın yakında?
+Yok 3e kadar falan otururum evin tadını çıkarıyorum
-Eheh **** :D
+buna ne cevap vermeliyim bilemedim :D
Her neyse canlarım. İntihar edersem bundan bilgisayarım sorumlu. Şu gifi yüklemek için tamı tamına 1 saatimi harcadım ya. Gifi yükledi, temam gifi tamamen göstermiyo. İlk fırsatta temamı değiştireceğim -,-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder