13 Kasım 2011 Pazar

"..Gülüşünle Cezalandır"

Mayk yine beni kesti bolcana. Ama sanırım o ben bakıyor muyum diye bakıyor, bende zaten o bakıyor mu diye bakıyorum. Öyle bir şey oluyo yani.. Neyse..
Mayk'ın tipini en iyi bu gif anlatır canlar.

Dersane çıkışı pastaneye gittik, ekler falan aldık. Gezenti'nin sınıfından bir kız ve eski sınıfımdan iki kişiyi gördüm. Kız çağırdı yanına. Geçen yılda aynı dersanede olduğum bir çocuk var, -adı Crax olsun- oda yanımızdaydı. Kızın yanına gittim. Yanımda erkek var ya, Gezenti nasıl izin verdi gibilerinden bir yüz ifadesiyle baktı bana. "Gezenti nerde" dedi. "Sende ekli mi o Face'te?" dedim. Face kullanmıyomuş kız. "Hmm.. Dün bi anlık sinirle benden ayrıldı.. Gerçi özür diledi ama.." falan dedim. Kıvırdım azcık. "O mu ayrıldı?" dedi şaşkın şaşkın. Sınıftan bir arkadaşım var, sattı beni satmasaydı aramız iyiydi.. Neyse sözde ben ona gidip bir kız hakkında -kızın adı Tokalı olsun :D oda vardı yanımızda- gidip o Satıcı'ya "Tokalıya bulaşmayın" demişim. Demedim abi ben öyle bişey. Hani niye bulaşıcaklar orasıda bir merak konusu. Böyle yani.. İnsanlar yeni okulumda da yüzüme karşı iyi, arkamdan kötüler.
Ama alıştım artık.

"Hayatı gözyaşlarınla ödüllendirecegine, gülüşünle cezalandır...."
Bende aynen öyle yapıyorum. Takmıyoruum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder