16 Kasım 2011 Çarşamba

sesli güldüm beee

Gitmiş, sarılmış kaşarın tekine. Lanet olsun ya. Bi'de hala beni seviyormuş bu ayaklarda. Yemezler cınım. Çok sinir oldum kabul, hatta ağlıyordum az kalmıştı. Sonra kendime geldim. Kızlar kendime getirdiler, sağolsunlar.
Oha ya, bırak sarılsın ona buna. Umrumda değil! Önce mal mal muhabbetlere girdi, bende yazdım bişeyler. "Bu yüzden bitti" falan dedi. Bende saçmaladığını söyledim falan. Sonra bana "Sen kimsinki?" "Ben kimimki?" olayına girdi. Sinirlendim, ama sonra komik geldi. Takmadım, bu ciddi ciddi yazıyor. Bende "Ehehe" diyorum "sesli güldüm" lmfao. "Yaptığın çocukça" dedi. Varsın çocukça olsun! Bu benim seni atlatma şeklim. Kusura bakma, ezip geçtin, fırlatıp attın bende söylediklerine gülüp eğleniyorum şimdi.
Taşınıcakmış. Gidicem diyo. E, onun beni umursamak için sebebi kalmamıştı? Ben niye onun taşınacak olmasını umursayayım ki? Tükürdüğünü yalamasın. Aradan "hala seviyorum" mesajı veriyor..
Ama iyiyim ben. Arkadaşın dersaneye gidip langırt oynadık 10 kez, para harcamıyım langırta, gondola diyorum o kadar...Neyse :D Eğlendim, güldüm. Gözümden yaş geldi hatta gülmekten. Onun arkadaşlarıda ordaydı, biz ilk oraya gittiğimizle tip tip baktılar. Crax, iki erkek daha ve Tokalı yanımdaydı. Crax'la takım olduk biz falan. Crax'la baya takıldık. Kesin yetiştiricekler yarın okulda Gezenti'ye. :D
Buda ona gelsin cicişler. Ve Bu. (:

4 yorum:

  1. iyi etmişsin onun arkadaşlarının yanında iyice gülseydin yetiştirirdi hemen :D
    baan tükürdüğünü yalayacak gibi geliyorrrr.. :)

    YanıtlaSil
  2. güldüm zaten tip tip baktılar, gördüm sabah o arkadaşı gelince gitti sıradayken söyledi Gezenti'ye. Suratı bozuldu bi :D eheh
    Banada öyle geliyor ama "Barışır mısın?" diyorlar. "Bilmiyorum" diyorum. Barışırım diyemiyorsam direk zaten barışmamada gerek yok :D

    YanıtlaSil
  3. ben bi kere barışırım dedim arkadaslarıma ve nerdeyse beni öldürceklerdi ''Sen o kadar gurursuz musun kızım saçmalama!!'' dediler.ama aşk gurur falan dinlemiyor sevmiyorum diyorum ama her gördüğümde de nasıl heyecanlanıyorum :D
    belli olmaz ya kim ne diyo takmayalım istiyorsan barış :)

    YanıtlaSil
  4. benim dediğim bişey üstüne "s*kseler barışmam" demiş. eski bi sevgilisi hakkında da demiş böyle barışmışlar. Banada "merak etme barışırsınız" diyolar.
    e o öyle dedikten sonra ben barışamam. ama belki mantığımı değil kalbimi dinlerim ehihe :D

    YanıtlaSil