9 Kasım 2011 Çarşamba

İyi Gibiyiz


 İyiyim galiba, ablamla hala tartışsak arkadaşlarım bana deli dese bile iyiyim yani. Defterim var benim, ona resim falan çiziyorum. Rahatladım biraz. Birde azcık youtube'dan Selena Gomez'in klipleriyle dalga geçtim iyiyim. YANİ GALİBA.
Çok İngiliz damarım tuttu arkadaşımın -Nicki olsun adı- deyimiyle. Nicki okuldan geldi, yarın ben okula gidicem diye dalga geçiyor. Eziyor benii. :D Onunla tatilde tanıştık. -yerin adı Paradise olsun- Aslında aynı şehirde oturuyoruz ama evden 1000 km uzakta tanışabildik anca. O yıl aynı dersaneye gitmiş olmamıza ve babalarımızın tanışmasına rağmen!
Yazı özledim, onunla bir araya geldiğimizde de zaten eskileri anıyoruz, eski esprilere gülüyoruz falan. (Hala komik geliyorlar valla her seferinde bir başka gülüyorum) Şuan okul ödeviyle uğraşıyorum bir yandan; o yüzden daha bir yazı özledim bugün. Bayram diye sabahlayıp, öğlen kalkınca daha da bi garip oldu. Psikolojim bozuldu. İyi değilmişim bunu anlıyoruz..
Ben Paradise'e gitmek istiyorum. NICKI WE HAVE TO GO BACK!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder