22 Aralık 2011 Perşembe

Her Şey Daha Güzel !

Bir insan benim için ne kadar çabuk değer kazanırsa, o değeri o kadar çabukta kaybedebilir. Gezenti'nin belki değeri çoktu ama çabuk kazanmıştı o değeri, çok çabukta kaybetti. Bir lafıyla sadece. Neyse, şimdi çekemiyor ben Kaçık'la konuşuyorum diye. Batıyor tabi. Geçen gün konuşuyorduk Şaşkın'la. "Adaş, sen, ben, Kaçık güzel grup olduk" falan dedi. (:
**Lan, geçen hafta biz Gezenti'yle küfürleştik ya, rahatladım be. Vallahi.
Okulda fotoğraf çekimi vardı. Süperiz yani sınıfça :D <3
Bugün güzeldi :)

4 yorum:

  1. aynen.
    eger çok çabuk değer kazanmışsa,çarçabuk o deger alınır.Şımarıyolar anacım :)

    YanıtlaSil
  2. Şımarmak ne kelime! Havalanıyorlar, o değer hiç tükenmez sanıyorlar ama öyle değil işte :)

    YanıtlaSil
  3. aman herkese değer vermemek lazım ki.
    :)

    YanıtlaSil