19 Aralık 2011 Pazartesi

Gün Doğarken Vol. 2

Bugün Hiç Abur Cubur Yemedim! Ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. Eh, dersanede para harcamadım ve kendimi kalem alarak ödüllendirdim. (Cidden çok para harcıyormuşum be abur cubura) Tek su aldım, arkadaş kantindeki bedava keklerden (kermes yapmışlar) koşa koşa gidip aldı. Bende "Oyhsş. Yemek yemiycem! Yemek yemiycem!" dedim, azmettim ve dayandım. Böyle kilo verilmez ama abur cuburu sağlık açısından da azaltmam şarttı artık. Tarihe geçsin diye yazıyorum yani.
Araştıralım Bakalım!
Bugün dersanede karar verdik, bacaklarlar, popo sıkılaştırmak lazıms, gerekli hareketleri araştırıcağız. Denedim bir kaç hareket, yoruldum lan. Bide diyordum bunlar nası sıkılaştırıcak! 10 dakikada bacaklarım felç. :D Ah Nicki şimdi burada olsa, bu hallerimi görse tıkardı ağzıma Fritos'u. Buyrun, lazım olursa diye burdan.
Tüm Gün Poker Face Değil; Partyin' ! Malum sinir olsun istediğimiz insanlar var. Eh, onları boşverin eğlenmek hepimizin hakkııı! Zaten son günlerim güzel geçiyor. Geçen Gezenti'yle küfürleştik (bi insan bu kadar düşürebilir kendini anca). Oç dedim azdı, saydırdı falan. Bizde arkadaşla telin başında onun attığı mesajlara gülüyoruz. Zaten oç diye de arkadaş dedi diye diyesim geldi (cümleye öl.) "Lan oç desene en çok o ağırlarına gidiyo nihihhahah" ve dedim. Salak bana kilo muhabbetine girdi sanki kendisi çok zayıf ya! :D Bu ne perhiz bu ne lahana tuşusu! (aha lan tam oturdu galiba bu, perhiz falan)
Lan Saat 3 Oldu. Yarın uykusuzluktan ölücem gidip yatsam mı acaba? O zamanda daha garip olucak ama, neyse. Şuan bi savaş veriyorum. Gidip yatayım mı yumuşacık yatağıma.. Gözlerim kapanıyor.. ÖF. Tamam. Teoman'ın 03:00 diye bi şarkısı vardı yanlış hatırlamıyorsam. (TEOMAAAAN MÜZİĞİ NİYE BIRAKTIN OLM YA! :D ergenlik.)
Can Sıkıntısını Yeniden Tanımlamak. 137 şarkıyı sevdiğimden sevmediğime doğru sıraladım. Galiba sıçtım ben, 110'a Sad But True oturdu! :O Ne yaptım lan ben böyle. :D Eleye eleye ve arada pat diye aklıma gelen şarkıların listeye torpilli girmesiyle bok gibi b
ir liste yaptım, yayınlarım okuldan gelince.
Saat 4. Of yatmam lazım benim, ölüyorum. Neyse uykum açılınca bişeyim kalmaz. Ama acıktım lan. Öküz gibi yiycem .okulda bahse varım.Neyse sakiniims. Yarın iyiki matematik yok. Olsaydı matematikçi evi arayıp "Siz bu kıza napıyosunuz?" derdi eminim. Ay daha rimel temizlemem lazım.

BİRİ AYAKTA. EDİTLERİM SONRA.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder