17 Aralık 2011 Cumartesi

Yeni Yıl Dilekleri - İlk Mim

İlk defa mimlendim. Deeptone mimlemiş beni (:

evrene iletiyoruz dilekleri ama yinede..

Mimin Konusu : Yeni yıldan istediğimiz 12 şeyi yazıyoruz.Sınırsız seçim hakkımız var.Buyrun hazırlayın listenizi, evrene duyurun sesinizi.Ardından da gönderiverin 12 kişiye..

1. Dünya şerefsizlerden, egodan, götoşlardan, kıskançlıktan, kaşarlardan ve piçlerden arınsın. (AMİİN! :D ) Öyle insanlar yüzünden ve öyle şeyler dolayısıyla üzüntü duymayalım istiyorum. Herkes insan olsun, kostümlü hayvanları aramıza almayalım.

2. Artık kimseyle laf yarışına girmek istemiyorum, tamam laf sokmak zevkli ama boşuna dememiş Dylan "Asla bir salakla tartışmayın, dışardan bakanlar hanginizin salak olduğunu anlamayabilir" diye. Sevmiyorumda başıma dert almayı. Bela benden, herkesten uzak dursun 2012'de. Çekemem kimseyi -kimsede beni çekemiyor zaten. (Laf yarışı yok ama birilerini dövmek istiyorum bak.)

3. Hiç kopmayacağım arkadaşlar edinmek istiyorum. How I Met Your Mother'daki gibi. Kızlı erkekli bir arkadaş grubu istiyorum. Ama erkekler o kızlarla aradaki mesafeyi aşmış olsun cidden arkadaş olabilelim yani. Gören ne sanarsa sansın ben onların sadece arkadaş olduklarını, başka niyetleri olmadıklarını bileyim.

4. Güzel bir okul yılı diliyorum. Seneye güzel bir yere giderim umarım. İnsanları düzgün olur. Başarılı olurum. Evi okuldan arayıp "Burası iğrenç, okul değiştiricem ben" demek istemiyorum. Şimdiki okulumda bana dört kolla sarılacağım bir ortam sunsun, burayı sevebilmek istiyorum. Unutulmaz anlar yaşamak istiyorum.

5. Şu yazdığım şeyleri bir toparlasam (denemeler, hikayeler vs.) ve tamamlasam da birilerine okutsam, yorumalarını alsam. Süper olur. Yazılarım açısından kendimi geliştirdiğim bir yıl olsun. Yeni başladığım bir romanımsı saçmalığım var ona yeni bölümler yazayım.

6. Tüm insanlar Star Wars'ı ve Yüzüklerin Efendisi'ni izlesin artık. Ayıp ya. Hadi izlemeyi bırakın Star Wars ne bilmeyen var. Abartıyorum belki ama, gerekli canlarım bu.

7. Şu fazla kilolardan kurtulup yaza incecik gireyim. İncecik girememde azcıkta olsa kilo vereyim o yeter. Abur cubur yemeyi bıraksam aslında her şey yoluna giricek. Evet! Abur cubursuz, kolasız, fast food'suz bir yıl istiyorum. Ve birde Nutella'sız. -Lanet olsun!- Kısaca kilo aldıran her şeyden uzak bir yıl istiyorum. Tartılmaktan korkmamak istiyorum. Pantolonlar bol gelsin istiyorum! Galiba çok şey istiyorum.

8. Önümüzdeki yıl içinde ne kadar çok şey öğrenebilirsem o kadar çok şey öğrenmek istiyorum. Genel kültürümü arttırmak istiyorum. Tiyatro, gezi, sinema etkinliği bol bir yıl olsun.

9. İstediğim bütün kitapları almak, doya doya ya da heyecanla aldığım gün onları okumak; onlarla ilgili bloga yazmak istiyorum. Okuduğumdan tat alayım, okumaya rahat rahat vakit ayırabileyim.

10. Güzel bir yaz tatili olsun. Hiç kötü anı kalmasın aklımda. Fotoğraf çekilelim bol bol arkadaşlarla, güzel güzel geçiinip gidelim yazın.

11. Meditasyona sardırdım bu aralar, ilerleteyim onu. Koşuyada başlayacağım şu kilo muhabbetinden dolayı. Uzun süredir düşünüyordum zaten, artık gerekli. (Koşarken 800 kalori yakıyormuşsunuz!) Bunlara başladım ya sonradan mızıkçılık yapıp (Bknz: Sınav haftası) bahaneler uydurup bırakmayayım, azim diliyorum. Sakinlik diliyorum.

12. Mutlu olduğum güzel fotoğraflar çekileyim, fotoğraf albümüme bastırıp koyayım, güzel güzel yazıcıklarla süsleyeyim. Fotoğrafları bastırmak için para bulabileyim istiyorum.

Mimlediklerim ; Volante, Pembe Balon, liseli, Maledisant,   (kimi mimlesem bilemedim ama gören herkes mimli olsun!)

Bu da şarkı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder