21 Ocak 2012 Cumartesi

Tırnak Şeysi

Bugün bir arkadaşım bir video paylaşmış. Videoyu yayınlayanda bir blog sahibi. Direk bloga girdim tabii. Oje süresim geldi sağolsunlar, birazdan iğrenç tırnaklarımı renklendireceğim :D
Şu iki bloga bakın derim; 1incisine buradan, 2ncisine buradan. :)
Son zamanlarda dolaşan şu gazeteyle yaptıkları yazılı şeysi gördüm, tutorial buldum. Çok basit aslında ama ben onu kalkıcamda yapıcamda ohooo, benim görevim tembellik dont forget this. :D Neyse canlarım; işte burada Newspaper Nails. Ya da görevi boşverip acaba yapsam mı? Çok kararsız kaldım be. Bakarız artık. :D
(Burasıda güzel videolu anlatım var, ama süper kolay newspaper nails şeysi. :D) Paylaşıyım dedim sonra bende unuturum hem, yaparım bir ara artık çıkmaz aklımdan. (Kilo problemi olanlar baksın birde buna!)

x

2 yorum:

  1. o kadar güzel oce blogları var ki ben bile girip bakıyorum arada.
    :)

    YanıtlaSil
  2. tabi bunu yapmak için bide güzel tırnak lazım :D oda bende yok. anca bakıyorum :D

    YanıtlaSil