1 Ocak 2012 Pazar

2012'in İlk Yazısı :)

2011 ardımızda bıraktığımız gecenin ardından canlarım, bugün saat 15:00da uyandım ve ancak kendime geldim, zaten saatlerdir sims oynuyordum orası ayrı. Gece, 2011 kışını anımsatan bir şarkıyı çaldılar televizyonda, dönüp baktım. Garip bir şey hissettim. Ve dün karar verdim ben Rusya'ya gitmek istiyorum. -Ne alaka demeyin bende çözemedim zaten.
Eğlendik, yedik, içtik işte klasik. Ama diğer yılların aksine bu yıl evi süslemedim. Normalde 1 hafta önceden başlar ve hafta boyunca uğraşırdım, son dakikada yerini değiştirdiğim süslerde olurdu. Bu yıl yılbaşları süslerinin olduğu koliye dokunmadım bile. Annem şaşırdı. Işıkları çıkarttı sadece, onlarıda 2 saat önce geri topladı zaten. Bu yıl yılbaşı ruhunu yakalayamadım sanki. 2 saatlik bir eğlenceden sonra direk günlük moda geçtim. Bilgisayara oturdum. Bir dahaki yılbaşına umarım güzel olur :)
Neyse günlerdir yazma fırsatım olmadı, zaten yazmam gereken bir mimde var, bir türlü tamamlayamadım. :D

2011'i hatırlatan şarkıcıklar
Merhaba Merhaba - Murat Dalkılıç
Pas - Soner Sarıkabadayı
Just Dance - Lady Gaga
Poker Face - Lady Gaga
DJ Got Us Fallin' Love - Usher
Bisiklet - Mor ve Ötesi
Ben Öldüm - Gece
Just The Way You Are - Bruno Mars
Moves Like Jagger - Maroon 5 ft. Christina Aguilera
Stay Awake - Example
This Love - Maroon 5

2012 Heyecanı Sebepçikleri
Mezuniyet, Yılsonu Balosu, yeni okul, yeni dönem. [OHA LAN. 2012 ÇOK GÜZEL OLACAAK!]

4 yorum:

  1. ay ben de geçen yıl çam ağacı süslemiştim,evi ne güzel süslemiştim bu yıl yapmadım bi şey nedenini bilmiyorum ben de :D Ayy ne güzel mezuniyet,balo falan.Çok güzel geçecek o zaman desene ^_^

    YanıtlaSil
  2. Evet acaba neden böyle oldu ya :D
    Aynen çok güzel geçecek :)

    YanıtlaSil
  3. model değmesin ellerimiz bi de bence
    bi de nilin şarkısı seni bilmem lazım.
    :)

    YanıtlaSil
  4. model evet, unutmuşum onu. :)

    YanıtlaSil