2 Ocak 2012 Pazartesi

benden başka herkese aitsin.

içimde bir his var, bir şeyleri yanlış yaptığıma dair. istediğim insanla mıyım? ne kadar doğru şu yaptığım? bilmiyorum niye böyle hissediyorum demeyeceğim, biliyorum. ama söyleyemiyorum, çünkü gerçekler bir kez daha can yakacak. bu sefer daha kötü olacak, yalan söylediğim anlaşılacak. evet, inkar edememem keşke edebilsem ama yalan söyledim. hissettiklerim hakkında yalan söyledim. pişmanım, karşımdakini kandırıyor kendimi üzüyorum. bir kere daha burada olduğumu belli ederek her şeyin içine sıçtığımı söylemem gerek sanırım.
'yasak aşk' çok saçma gelirdi söylerken, yaşarken çok acı. itiraf edilemeyen sözler var boğazımda düğümlenip kalan. "ya git ya gel" de diyemiyor insan. gelsen olmaz, gitsen hiç olmaz. gelsen zaten gidersin diye korkumdan gece gözümü kırpamam, gitsen bir daha hiç bişey hissetmem insanlara karşı. hissedemem. benden başka herkese aitsin. en çok canımı yakanda bu. o hayatınızı değiştirecek insanı bulmanız, ama asla istediğiniz şekilde değiştiremeyecek hayatınızı. bir tanıdık, bir arkadaş olarak belki hatırlayacağım onu. ama istediğim onu böyle hatırlamak değil ki. hatırlamakta değil istediğim, benimle olsun hep yanımda olsun istiyorum ben.
içime attığım ilk sevgi bu, ve şimdiye kadar olanlardan en büyüğü belkide. olup olabilecek en doğru insan ama yanlış zaman. ne olur zamanı geldiğinde bul beni. ve yeniden tanışalım.
hoşgeldin.
güle güle.
benden başka herkese aitsin.
ama aslında sadece benimsin.
Teoman - Yağmur

2 yorum: