19 Ocak 2012 Perşembe

Lets Go!

Haydi liste yapalım. Nerelere gitmek istiyoruz? Neden gitmek istiyoruz? Gidemiyor muyuz? O zaman kenara para koyuyoruz, anlaştık mı?

1. Paris'e gitmek istiyorum. Yanımda Mor'umuda götürmek istiyorum. Şöyle eğlenelim, güzel fotoğraflar çekilelim. Paris'te aşık olalım istiyorum. Eyfel kolyesi alacağım bigün şu kıza. Ama güzel bulamıyorum, neyse.

2. Londra! Warner Bros stüdyolarına sızmak istiyorum (hepsi HP çılgınlığının suçu. valla.) . Kırmızı minibüslere binip kaybolmak istiyorum. Orada bir süre yaşayıp İngiliz aksanını kapmak istiyorum. (Düşündümde süper olurdu laan! :D)

3. Roma. İtalyanca öğreniyorumda ne işe yarıycak, gitmeli, kesinlikle. Onların aile ortamını görmek, bir süre yaşayıp içinde olmak istiyorum.

4. Moskova. Rusya, soğuk ülke falan ya, Sophie'nin Dünyası'nı okuduktan sonra başladı bende bu merak.

5. Hollanda'ya gitmek istiyorum. Sessiz sakin, küçük bilinmeyen kasabalarına gitmek istiyorum. (İsviçre'de öyle, bilinmeyen yerlerine..)

6. Venedik. Güzel yer ya ondan, başka bir sebebi yok :)

7. İsviçre'yi görmek istiyorum.

8. Bulgaristan ve komşu ülkelere gitmek istiyorum.

9. Japonya, Kore ve Çin'e gideceğim. Orası kesin. :)

10. Avusturya, Amerika, Kanada falan.

Dünyayı gezsek daha mı iyiydi ne :D

6 yorum:

  1. bunların arasında ben de en çok hollandayı merak ediyorum.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Ben kesinlikle Londra,New York,Venedik,Norveç,Kanada,İsveç'i görmek istiyorum ^_^

    YanıtlaSil
  3. Volante, en seçmece yerleri yazmışsın :D görebiliriz umarım istediğimiz yerleri :)

    YanıtlaSil
  4. evler nehirler süper, kalabalık değil, çok temiz, özgür.
    :)

    YanıtlaSil
  5. doğru dedin aslında, eğer hollandaya gidersem gitme sebebim bunlar olacak, görmek istemem.. :)

    YanıtlaSil